new week!

- tjena folket, sitter nu hemma hos marrisen har precis haft matte! började dagen med lite fotbollsteori då lukas förgyllde hela lektionen genom att falla odiskret som fan nerför bordet. haha skrattade så jag dog, jag bara älskar sånt. hehe!

iallafall, bestämde mig sedan för att åka hem till caroline och våldgästa henne lite. hon låg och dyngsov när jag kom så jag väckte henne graciöst genom att hoppa pladdask på henne. och OM det funkade, upp kom hon! hehe, snackade lite skit med henne ett tag och begav mig sedan till matsalen och käkade.

och här sitter jag nu. kvällen kommer bestå utav samhällsplugg, fika med caroline och träning.
lite hektiskt, men vi kör.

marion står just nu och pekar på mig. mojjebarn till max, men hennes hår luktar iallafall gott. för en gångs skull... hehe.. ska hälsa från karro också, säkert clara med, maybe.

PUSS.



vi gillar dig för den du är. kom ihåg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0