bloggdags igen då!

- tjena alla glada! kände att det var dags att ta upp det här med bloggandet igen,
dels för att det kan vara skönt att skriva av sig ibland, sen är det sjukt bra då
man behöver skriva i sin träningsdagbok då man kanske har missat nån månad.
eller två.. haha, jaja, egentligen borde jag sitta med mitt kära naturkunskapsarbete
vid det här laget, men tar det om nån minut eller så! 

dagen i stort sätt har varit rätt ohändelserik, förutom att jag stör mig på vissa 
lärare jag har. ibland undrar jag om inte en apa skulle kunna hantera deras 
jobb på ett bättre sätt.. iallafall, maten som serverades idag var vegetarisk.. 
jag menar, snälla, en människa som jag behöver kött till lunch, eller något 
liknande iallafall.. men, med lite pizzasallad blev maten helt okej! 

sörjer även över det faktum att jag inte kan skicka gratis sms just nu 
på grund av att mitt abonnemang har gått ut. måste fixa det omgående
eftersom det är livsviktigt. sjukt livsviktigt! 

sådärja, då var första blogginlägget avklarat, vill även tillägga att mina 
kära vänner är underbara som gör mina dagar great. puss! 



- en av de bästa som finns, caroline darling. UNDERBAR vän! :)

Kommentarer
Postat av: teddybjörnen

Äntligen. äntligen. så sjuukt jävla seg är du!

2009-11-27 @ 15:52:46
URL: http://tedenbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0