- träning

- sådärja, kvällen avslutades med träning. helt okej tyckte jag allt att den var. synd bara att 
min cpfot har bestämt sig för att dampa loss. men som man brukar säga, what to do what to do. 

morgondagen kommer se ut som följande, träning 7.45 (sån njutelse att gå upp halv sju....) 
sedan blir det lite naturkunskapsredovisning, (shit vilket långt ord ;o) och redovisinlämning 
av vårat lovely arbete om neandertalarna! 

kvällen ska vi åka och träna judo, hur spännande?! ae, jag dör, ska bli nästa kung fu mästare. 
jajamensan. det är mina planer. ae, nu måste jag sova om jag ens ska fatta att jag ska gå 
upp imorgon (kan ju bli så ibland att jag liksom bara sover vidare... hehe) 

vill även tillägga att dagens höjdpunkt gott folk, var utan tvekan den underbara godispåsen 
jag köpte på vägen hem från träningen. satt som en smäck, sjukt värt! 



' just keep going'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0