- tacka vet jag korvbröd.

- efter att ha spenderat eftermiddagen med caroline (världens bästa lyssnare.. ha ha ha) begav jag mig hemåt för att byta om till träningen. väl hemma stressar jag som ett djur för att hinna byta om och ta powerwalken tillbaka till caroline där min skjuts till träningen väntar. från att jag gick hemifrån caroline hade jag en kvart på mig att byta om och ta mig tillbaka dit illa fort..

i vilket fall så byter jag om som sonic han själv (ni vet han den blåa igelkotten som inte ser ut som en igelkott? skitsamma fort gick det iallafall) sen kommer jag på att fan vad jag är sugen på korvbröd. jag vet att jag senast såg dom på matbordet, nu var dom inte där. irriterat skriker jag på jonathan vart fan han lagt korvbröden. "vad ska du ha dom till" får jag tillbaka. RÖV tänker jag då och skriker argt "VART FAN HAR DU GÖMT KORVBRÖDEN?!" nu börjar jag leta som en galning i vartenda skåp efter dom där korvbröden, väl medveten om att jag nu måste löpa till caroline...

efter att ha blivit sjukt upprörd och skrikit på honom igen erkänner han att han har lagt korvbröden högst upp på en hylla... sjukt irriterad var jag ;o (anledningen till att han gömde dom från början var att jag käkade upp alla korvbröd i förrgår utan att han fick äta nåt, med nån korv i.. han blev lite putt...)


sådär, nu har jag lyckats skriva en roman igen, kul för er trogna läsare som läser. (typ caroline...) iallafall, nu satsar jag stenhårt på att somna som en liten prinsessa och gå som en pigg varelse till samhällen imorgon. GODNATT DARLINGS!



' bara kärlek min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0