- skön kväll!

- gårdagen: gick och handlade mina kära kängor som jag bara älskar till max. sedan mötte jag karro och vi drog till håkis och kollade på film med honom och matilda. sjukt mysigt, såg upp och ice age 3! alltså Upp var sjukt klockren, hahaha skrattade typ hela tiden! drog sedan hem och sov som en gud i min underbara säng.

dagen: drömde sjukaste drömmarna inatt, och jag kommer ihåg allihoppa ;o iallafall snart blir det dags för att klippa mig, så sjukt nervös är jag. hoppas det blir bra! sen drar jag till kimstad och till alicia tror jag. we will see helt enkelt!

puss!



saknar min bästa teddy, indeed.
<3

Kommentarer
Postat av: frida....

Fanns det ingen snyggare bild.



hahahaha. ronja din jävla gnuuu.

när jag kommer hem efter nyår är det du som är prio nummer ett!!!!



o jag skiter fullständigt i om du är dödssjuk eller om jonathan bajsar genom örat. Jag kommer att komma.



Love you darling!

2009-11-29 @ 11:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0