- nothing else matters.

- försöker ändra på min design här på bloggen, men varför är jag 
född till världens mest otekniska människa?! shit, deppkväll till max. 
känns lite vemodigt. måste skriva klart arbetet nu. nu eller aldrig. 



GUD vad jag saknar dig, vi ses alltför sällan. min äldsta vän, min bästa vän, gud. 
vill bara sitta och prata hur länge som helst om ingenting som vi alltid brukade göra. 
hur som haver, även fast vi kanske inte ses speciellt ofta, är du ändå en av dom 
mest betydelsefulla i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Vad gullig du är! ledsen att jag inte var till mer sällskap i lördags xD usch så trött jag är nu för tiden xD och fyfan vilken bild! DÖ BILD!

2009-12-01 @ 17:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0