- älskade powernap!

- skolan idag var inte speciellt ansträngande! gick dit, hade en lektion, gick hem. var bara för lovely! när jag kom hem stensomnade jag som vanligt i soffan, (mina powernapar förgyller mina dagar) dock har min hosta förvärrats avsevärt och bad mor min köpa lite hostmedicin, nu ska den väck!

iallafall, caroline ringer som vanligt och väcker mig ur min sköna sömn, ska möta henne i stan om tio minuter för att hon skulle titta på skor.. detta people kommer bli en lång tur på stan då människan aldrig kan bestämma sig för ett par skor. känner ingen med sån beslutsångest som henne! 

ett annat problem som har tillkommit är att jag checkade runt lite vad vi skulle äta ikväll (mamma är inte hemma) lyckades inte klura ut det så ringer mamsen och frågade. svaret = korv med bröd... wiihuuu, kanongreat mat på en torsdag, naej. tacka vet jag korvbröd, kan leva på det.. nästan.. nä, men okej, skulle ju kunna värma en pizza också, men vet inte hur ugnen fungerar. här kommer den förbannat otekniska i mig fram igen. jonathan kanske kan hjälpa mig. annars tänker jag tvinga honom, mohahaha! skitsamma, nu måste jag sticka annars stryper väl caroline mig! pusss! 



' im bringing pastry back, word' 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0