yeayea

goda nyheter gott folk. 
på måndag kommer fridaslida ända från 
gävle för att besöka lilla mig. vi kommer 
ha det fett, det har vi jämt. då menar jag 
bokstavligen. vi är nog svullarna numero 
ett skulle jag tippa på. det blir nog bra, så 
sjuk som den kvinnan är! 

försöker för övrigt avvänja mig mot mitt nässprej. 
det går sådär, sitter här med hela huvudet täppt. 
jag överlever helt enkelt inte utan det ! 

puss! 



tyckte frida var så söt på den här bilden och hon uppskattar den säkert 
jättemycket. hihi (evil, jag? neje ;))

Kommentarer
Postat av: Frida

av oss är du den tjocka ronjiee.



o jag bara avgudar kvinnan på bilden, sexig om något.....man ser inte in i näsan iallafall.

2009-12-23 @ 11:31:46
URL: http://tedenbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0