waste of time -

vilken ovärd dag. har inte gjort ett dugg! 
vaknade vid två och min dag var förstörd 
redan där. imorgon är det jag som sätter 
väckarklockan! 

har varit på kasst humör ungefär hela dagen lång. 
blev ingen löpning med jonathan för jag sov för länge. 
den enda människan som lyckats muntra upp mig idag, 
är janne. eller han är ju ingen människa, men ändå. 
sjukt underhållande är han iallafall, gjorde min dag! 

just nu känner jag mig irriterad, på lite allt möjligt 
skulle jag tro. tur att frida kommer imorgon. den 
människan kan verkligen få mig på bra humör! 

nu ska jag gå och lägga mig så att jag kommer upp 
imorgon. take care! PUSS. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0