trött?

- gårdagens träning var helt okej, mest spel, det gillas! 
orkade verkligen inte ta tag i samhällen igår, utav gick och la mig tidigt istället, sjukt skönt att äntligen få dom 10 timmars sömn jag verkligen behöver. så idag har jag varit relativt pigg, gött! 

iallafall, hade naturkunskapsredovisning idag, höll på att dö av nervositet as usual, känns ungefär som att man inte får någon luft, sjukt jobbigt. vegetarisk mat var det också.. varför serverar man vegetarisk mat för?! jag behöver kött i min mat vafan, sjukt upprörande. 

kom nyss hem från skolan, har ångest över samhällen och ska kanske träffa caroline idag? vi får se helt enkelt. nu ska jag ta mig en macka med baconost, love it. 

puss!



' try sleeping with a broken heart'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0