tredje?

japp, har ju glömt att skriva att det är tredje advent idag. (inte för 
att någon mot förmodan har missat det, men ändå) och mamsen 
bjöd på lussebulle till frukost. pluspoäng indeed, för jag bara 
äääälskar lussebullar! 

säger tack till mina kära vän karolina olsson som räddade mitt 
liv genom att låna ut sin naturkunskapsbok till mig. danke skön. 
(ingen aning om stavning då jag läste spanska, muchas gracias, 
och inte tyska i för många år) 

annars då? jo duschen och min wonderfula säng 
väntar mig med öppna armar. 

imorgon kommer bli en jobbig dag, but we will get through it. 

If we crawl
Till we can walk again 
Then we'll run 
Until we're strong enough to jump
Then we'll fly
Until there is no end.

godnatt darlings. 
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0