to be or not to be.

jag hade allt förberett. tagit fram geografiböckerna och lagt mig tillrätta 
för att börja läsa i soffan. sakta men mycket säkert känner jag hur 
ögonen blir tyngre, och tyngre.. POFF somnar jag och vaknar upp två 
timmar senare. fortfarande med böckerna i min famn och klockan är 
numera åtta. förbaskat också. 

så här är mitt dilemma. funderar på att skita i skolan imorgon, mår 
ju faktiskt inte så bra som jag önskar. har dock ett prov att göra i 
engelskan som påverkar saken lite. hm, blir en redig funderare 
på det där alltså. 

mami har ställt fram ägg och räkor nu. 
gött! så take care people! 

puss!

Kommentarer
Postat av: karolina

DB :D

2009-12-10 @ 22:29:28
URL: http://dontblameus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0