snö?

förbannat mycket snö ute, vilket gör det ännu mera livsfarligt 
för mig att cykla. jag fick snö i ögat på vägen hem från caroline
förut och var halvt blind hela vägen hem (y) 

annars då? dagen har varit lång, too long. 
började med lite geografi och det var frågesport. 
min grupp var bäst, fast vi kom näst sist. vi 
kämpade gott iallafall, huvudsaken. right

julbord till lunch people, blev överlycklig. 
nkprovet pinades igenom med min brutala 
huvudvärk, gick ju inte som jag hade hoppats. 
men what to do what to do. finns ju viktigare 
saker här i livet. 

svenskan var allt annat än lovely då våran 
lärare är närmare hundra år gammal och 
senil. jag skämtar inte alltså. 

trampade sedan hem till caroline där vi 
pluggade gärnet och lekte lite med hennes 
photoshop. kan även tillägga att kvinnan 
är katastrofal i engelska, skrattade så jag 
nästan avled. hahahaha, dör fortfarande. 

imorgon då? jooo, jag ska ju till skolan. hehe. 
kul att sitta där själv, mmmm love it.

ikväll är det iallafall desperata husfruar och
popcorn som gäller. tradition? jajamen!

PUSS! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0