sleep?

borde verkligen sova. så tänker jag varje kväll 
ändå blir det så att jag fastnar här och lyssnar på 
musik och försvinner in i tankarnas värld. hm, great. 
inte konstigt jag alltid är så jävla trött varenda morgon 
jag ska till skolan. inte konstigt jag känner mig som ett 
skabb varje dag. jag sover ju inte. varför är en bra fråga. 
det blir liksom inget av det. det finns för mycket att tänka 
på för att sova. så är det helt enkelt. men det lustiga är, 
att sova är bland det bästa som finns. 

kul att jag skrev en hel text om sömn? shit, too much 
going on right now. foe shoe. 

annars då? bio med clara och jussan, new moon. 
kan inte säga annat än FYFAN vad snygg jacob är. 
det är verkligen helt sinnessjukt. den kroppen är 
inte att leka med, shit, han måste ju pumpa varje 
dag eller nånting ;o 

visste ni att det finns extratoaletter på bion för små 
barn? nej, det visste inte jag heller förrän idag då 
jag såg en minitoalett bredvid den andra normalstora. 
hahahaha, bra uppfinning! 

det har jag också tänkt på, det bästa sättet att tjäna 
pengar på vore att uppfinna nåt. karro kom på nåt 
häromdagen jag inte kan minnas just nu, men vad 
det än var så kommer jag ihåg att jag tänkte att det 
skulle bli en succé. uppfinnare, det ska jag banne mig 
bli! 

sjukt lång, jobbig text. sorry kära människor (ni stackare 
som faktiskt läser min blogg, haha) men ibland bara skriver 
jag på för mycket, om ingenting. så kan man beskriva mig 
på ett ungefär. snackar för mycket hela tiden.. om ingenting.. 

ingen kommer läsa hela texten, i know. så nu säger jag 
godnatt och hoppas på en grym morgondag. puss! 



hittade den här uuuuuurtjusiga bilden på mig och caroline. tio bast och 
sktfula. me like!

Kommentarer
Postat av: karolina

jag läste hela, och jag ÄLSKAR dina inlägg :D

2009-12-06 @ 02:48:30
URL: http://dontblameus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0