rainy day.


vilken dag. började med fotboll, alldeles för tidigt.
hela min kropp sa emot när jag efter en timmes 
snoozningar tvingade mig själv att gå upp. efter 
min galna natt i jakt på nässprej (eftersom jag 
utan anledning blivit sjukt täppt och kan inte sova

om jag inte kan andas genom näsan..) så blev det 
inte många timmars sömn inte. spank god (spank =
ett lite roligare sätt att säga thank, fått från marran)
hittade jag nässprejen efter mycket om och men under 
mitt bord i mitt rum. (detta ger mig ett bättre perspektiv 
att jag borde hålla ordning på mina grejer bättre..) 

träningen var okej, spelade mest. slöade mig hem i det 
underbara vädret vi har i sverige just nu. lovely rain. 
var klar en timme innan lunchen och  tänkte kolla lite på 
tv, somnade nästan. var tvungen att ställa alarmet tillochmed. 
haha, lyckat, indeed! 

mat, pyttipanna, jo men det kan jag gå med på, helt ok. 
dryga människor i matsalen, matte och mentorstid. so far 
var allt okej. musiken dock, folket tvingar upp mig och spela 
trummor, janne låter mig inte gå därifrån utan får spela tre -
fyra låtar. what tha fuck?! knallröd i nyllet (scenskräcken sitter i)
ber jag att nån annan tar över. spanks till min räddare, vad du nu 
än heter, som dessutom var hundra gånger bättre än mig på trummor!

nu är jag hemma, hungrig som ett djur, förbereder powernap till max. 
ikväll blir det träning som gäller. pepp? inte ett dugg! 

puss! 



det går inte att ladda upp några andra bilder än mina mobilbilder. 
så denna på stördmarion får duga. mohahahahaha (y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA var inte nässprejen under sängen kanske.....!!!

2009-12-07 @ 19:13:46
URL: http://tedenbyn.blogg.se/
Postat av: ronja!

hahahaha nej teddy, promise! ;)

2009-12-07 @ 20:48:04
URL: http://ronjamaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0