över förväntan!

- kom nyss hem från tha school. säger bara att maten verkligen gjorde min dag! alternativet till ärtsoppan var sånhär spaghettisoppa, HUR GOTT?! godaste soppan som skolan kan göra och min dag var räddad. jess, clara och jag hade även ett roligt samtal med martin från lennings, han blev hjälte när han var fjorton. vilken grabb alltså! 

naturkunskapen då? jo, den var ju jätteintressant indeed, nej men allvarligt. kommer inte ens ihåg vad vi snackade om? fast det brukar jag inte göra iofs.. 

nudå, funderar starkt på att ta en powernap i min underbara säng. eller sätta på en film och  äta godiset som blev över sen igår (vilket innefattar hela påsen ungefär). härligt i-landsproblem (y) 

puss! 


' do you remember (8), helt klart bästa låten just nu '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0