muuuums.

den alltid så välkomnande powenapen kom smygande och jag stensomnade 
i sisodär två timmar. men greeeeat, jag som skulle plugga och träffa caroline. 
var förresten med om ett äventyr inatt, det involverade jätteinsekter.. 
frågan är varför jag aldrig kan sova normalt, antingen går jag eller så pratar 
jag i sömnen. brukar ofta ske då jag är stressad, hm. har iofs mycket i skolan 
som ligger och gnager omedvetet. hoppas på en lugn och härlig natt inatt iallafall! 

annars då? kände att jag var så sjukt sugen på någonting, men kunde inte sätta 
fingret på exakt vad det var. gick sen ut för dörren och känner doften av popcorn. 
så people, popcorn och desperata husfruar it is. yes, my night is made. 

favoriter just nu: 
do you remember - jay sean, sean paul.
break your heart - taio cruz
final goodbye rihanna
meet me halfway - black eyed peas
memories - david guetta ft kid cudi 
starstrukk ft katy perry. 

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0