morsning?

godmorgon världen. har sovit som en stock
i min underbara säng. drömde sjukaste drömmen 
att det var inomhusfotbollsturnering och då 
bröt johanna foten och jag var tvungen att hoppa 
in istället för henne och fick då låna carolines sportbh. 
när jag kommer ut på planen är det kolsvart och alla 
som kollade har gått hem och det är bara jag och två 
maskiner. det gäller att kasta godis i en tavla så vinner 
man, men maskinerna var bättre än jag. sen vaknade 
jag, hur wierd var det inte? ;o 

iallafall, laddar nu inför ett geografiprov som jag ska 
göra halv två (tror jag..) caroline ringde och väckte 
mig som vanligt, förbannade unge! 

så nu siktar jag på att göra lite noodles till lunch 
och sen cykla gärnet i snön. (håll tummarna för 
att jag överlever) 

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0