morning!

godmorgon people! det snöar ute.. frågan
är bara när fan det ska sluta snöa ute?
det kommer sluta med att någon ramlar
och slår sig hårt i snön (tillexempelvis moi)
så jag hoppas stenhårt på varmare tider, tills
jag går ut om en timme ungefär. ;D

annars då? jooo, caroline den kvinnan, hon
kan inte bara sluta upp med att väcka mig
varenda dag. hon säger att jag sover bort
lovet, men jag tar bara igen alla långa nätter
nu på hösten. hihi, ska bli bättre på att gå upp..
imorgon siktar jag på innan tolv, detta ska bli
enormt spännande.

nuså, ska jag äta en god frulle minsann.
sen hoppa in i duschen och sen träffa caroline.
får se vad vi hittar på. hoppas ni får en bra dag
people!

PUSS !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det någon som skulle ringa mig.

2009-12-20 @ 20:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0