memories.


its getting late, but i don't mind.

tjalalala, musiken dånar i högtalarna 
och julmusten är snart uppdrucken.
skön, lugn kväll. morgondagen lär 
se ut som så att jag kommer bli 
brutalt väckt av caroline för vi ska 
en sväng till stan. sedan skulle jag  
göra nåt annat som jag för allt i världen
inte kan komma på just nu ;o shit the 
same, förhoppningsvis kommer jag 
på det så småning om. 

läste på fridas blogg ett skämt som gjorde min kväll lite roligare. here it goes.

två mjölkpaket pratar med varandra i kylskåpet: 
"men varför säger du inget?"
"jag är sur..." 

HAHAHAHAHA, så sjukt dålig så att den blir sjukt kul.
så typiskt teddy, bästa teddy som numera bor i gävle.
saknar dig din ärthjärna, come back to norrköping. tack! 

höll på att glömma! CALLE ÄR I FINAL I IDOL. tack folket, det gjorde ni
bra. vill även tillägga att jag röstade en gång på calle, generöst. right?

Kommentarer
Postat av: teddy

Jag vet att du garvade ronjiimannen.



hahahaha. jag kommer hem snart hoppas jag och då kan du ju glömma att vara med någon annan.

2009-12-06 @ 18:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0