lovely -

riktigt lyckad dag. först stan och lite med caroline och sedan 
även alicia. sedan gick alicia och jag och käkade, efter en stund 
kom även jonte och joinade. wooktime blev det och guuud vad 
gott det är där alltså, muuumma! 

alicia och jag gick sen och kollade lite grejer på stan och köpte 
nagellack som jag testade på hennes naglar, mohahaha. finfint 
med olika färger måste jag säga! 

sen gick vi på bio, avatar. så sjukt jäkla bra var den. trodde inte 
alls den skulle vara så bra, men 5/5 definitivt! 

gick sen hem till mig en sväng, kollade in lite old clothes osådär. 
myspys på det! så jävla skönt att ha en vän som henne, en av 
världens bästa människor! 

ae, nu ska jag se på lite tv. ha det bäst people! 
PUSS



bästa vän. 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0