kul dag!

- vaknade imorse av att min mobil ringde och det lustiga var att jag låg på den ;o vad i helvete tänkte jag då och såg att jag  hade två olästa meddelanden från caroline. tydligen hade hon skickat sms halv ett och jag hade svarat på det tio i ett.. det sjuka är att jag  stensomna vid elva, så jag måste ha gjort det i sömnen. jag skrev "haha, mupp ;)) till henne, hahaha, så jävla wierd! 

själva dagen då, jo, kan ju bara säga att detta har varit en mycket rolig dag. dock var det ju inte det bästa i världen att ta svinsprutan, men jag gjorde det. dock behövde jag moraliskt stöd av en sköterska då jag trodde jag skulle avlida av sprutan (har liksom aldrig varit ett fan utav sådana saker..) men det gick strålande tillslut. 

var på nåt möte med några politiker i stan. kände att jag inte riktigt passade in, underbart verkligen. hade sedan naturkunskap, skrattade så jag höll på att dö när johan  dansade loss på bordet. ae, så sjukt roligt det var. 

sen då, jo, vi lyckades flytta fram samhällsprovet till fredag, YEEEES, det kallar jag ren, skär lycka! drog hem till caroline sen, snackade skit som vanligt, ska träffa henne snart igen, ska köpa godis nämligen, mumma! 

iallafall, hoppas eran dag har varit great! PUSS.


har ju inte direkt ett överflöd av bilder att välja mellan,
men den här klassikern funkar alltid!



Kommentarer
Postat av: Anonym

den där johan kan ju inte va riktigt frisk?:o

2009-12-03 @ 11:17:29
Postat av: ronja.

hahaha! jodå, han var bara sjukt jävla rolig xd

2009-12-03 @ 13:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0