julen är här. snart.

godmorgon people! har haft en fruktansvärd natt
då caroline den pigge arvidsson vägrade sova utan
bestämde sig för att göra mitt liv surt genom att inte
låta john blund träda in i mitt sinne.

när vi väl lyckats somna runt fyratiden så virar idioten
in sig själv i hela täcket. jag ligger där stenfrusen utan
täcke och undrar vafan ska jag göra nu.. jag bestämmer
mig för att göra det drastiska valet att kriga om täcket!

till min stora förvåning och glädje vaknar inte biffen. jag drar
och drar i täcket och tillslut får jag tag i det. snarkande fortsätter
caroline den pigge arvidsson att sova djupt. spank god.

imorse vaknade jag av carolines trilskande mobilsignal.
det smärtade mig djupt men det var ingenting annat än
att gå upp som gällde. hehe.

nu ska vi snart till staden för att göra den osäker.
ha en förbannat bra dag people. det tänker jag ha!

PUSS

'
ända mot ända kan ingenting hända. vänder
man på steken så börjar leken.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0