holy kamoly !

vilken dag alltså, helt sjukt! 
började lite lätt att smärtsamt gå upp ur sängen 
efter att ha snoozat en timme ungefär där vid åtta-tiden. 
vankade av och an som en zoombie i hemmet och drog mig 
sedan till spårvagnen för att åka till ica i eneby. 

till skillnad från många andra gånger jag har jobbat där var 
det helt okej den här gången. jag var på skitbra humör och skrattade 
åt det mesta. en tant kom fram och snackade om sin hund, som var 
svindyr och ingenting för mig. ahepp, thanks dude! haha lite roligt. 
skulle ösa ner små chokladbitar i ett rör typ, tappade hela kartongen 
där i, så caroline den barmhärtige arvidsson, fick med hjälp av sin långa 
arm få upp den därifrån igen. haha, klumpeduns är mitt mellannamn (; 

hände lite annat smått och gott där också som ni förmodligen skiter fullständigt 
i så jag tar det nån annan gång. haha. 

iallafall efter fyra förbannade timmar där tar jag spånkan hem för att 
till min förskräckelse upptäcka att jag, när jag var i mitt zoombietillstånd 
imorse, glömde nycklarna.. amen kul då. inte en käft hemma och mamma 
skulle inte komma hem på ett bra tag likaså jonathan. är det min lyckodag 
kanske? 

ringer pappsen, han kommer och hämtar mig och vi drar iväg till jonathans 
träning för att hämta hans nyckel. när jag äntligen kommer hem är jag död. 
och hungrig, som ett as. 

byter om och möter upp caroline på stan för att käka. kebab stod på menyn 
och uschaligen vad gott det var. gick sedan och shoppade för fulla muggar och 
shit vad snabba vi var. kingarna själva! var inne på lagerhouse och hittade roliga 
shotglas, sjukt roligt var det, höll på att avlida av skratt. as usual. 

på vägen hem från staden snubblar jag på en trottoarkant och håller på att tappa 
alla julklappar. alltså, hur klantig får man bli egentligen? eller så lider jag av 
permanent otur, nåt är det iallafall. 

kom hem och min moster har köpt kyckling, revbensspjäll och potatissallad. 
oboy, dyngmätt var jag, men åt gladeligen av maten. nu har jag ätit alldeles 
för mycket.. som vanligt. no more food today. indeed. 

shit, längsta inlägget typ, nånsin :| men som sagt, vilken dag! 
hoppas ni har haft en sjukt bra dag! PUSSSSS. 



ibland kan du vara rätt okej, ditt käftskaft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0