great evening!

sjukt bra kväll måste jag säga, har käkat fett med mat (det är
alltid positivt i mina ögon), kollat på idolfinalen med bästa tjejerna
och fått mig ett förbannat gott skratt när caroline höll på att dö av
en liten crazy cykeltur.

det hela började med att caroline var en pina i arselt hela vägen hem
till angie, där vi skulle käka, tjejen som aldrig slutar snacka = caroline.
ja, jag skämtar inte, min huvudvärk eskilerade brutalt people.

träffade lilla frassie i affären när caroline och jag skulle köpa
beasås. gött mos. åkte sedan hem till angie och kekade för att
sedan besöka hemköp ännu en gång. denna gången träffade vi
på louise och elin, small world indeed.

kom sedan hem till karro där vi kollade på idolfinalen. förbaskat
att inte calle vann, han gjorde vinnarlåtan sååå mycket bättre än
erik. iallafall enligt mig. sedan på vägen hem så gick nånting sönder
i carolines cykel som fastnade i hennes däck. hahahahaha, skadeglädjen
var total. det tyckte dom som satt i bilen mittemot också.

hahahaha, sjukt roligt.

nej, imorgon ska jag träffa alicia, mycket trevligt.
hoppas ni har haft en great dag people!

PUSS!









bjussar på lite bilder nu när jag är vid carolines dator.
take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0