good morning?

det är ju för bövelen andra advent idag ;o
hur vet jag det? jo, mor kom nyss hem med 
nybakt bröd och massa smaskens pålägg osv 
enbart för att det är andra advent. jag tycker 
man borde ha andra advent oftare, längtar 
iallafall redan till tredje. mmmumma! 

annars då? jo, dagen kommer se ut som så 
att vi har träning med skolan inför inomhus-sm. 
lite nervös eftersom det är uttagning, alla får 
alltså inte vara med. skulle vara roligt att komma 
med, men man vet aldrig. annars får jag väl sitta 
på läktaren och heja på, det är ju inte fy skam det 
heller! hur som haver ska jag äta min wonderfula 
frukost nu.

pusss! 



' starstrukk ft katy perry' 
bringin the beat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0