friday?

- SKÖNT MED FREDAG JA TACK. 

det fruktade samhällsprovet gick över förväntan vilket känns sjukt bra! hade sedan inte alls speciellt jobbiga lektioner. drog hem till karro efter school och lirade fifa, tror vi måste vara naturbegåvningar eller något. haha, eller inte, men kul är det! kändes dock trist att förlora en match på att min målvakt vänder upp och dunkar upp bollen i krysset på en hemåtpass.. hur är det möjligt?!

min arm värker sönder, båda armarna. why? vet ej, men min högerarm är typ död, har sån förbannad smärta alltså ;o hoppas för allt i världen att det går över! annars då? jo, ska väl äta snart, sjukt värt. sen myskväll, kanske träffar caroline sen, eller karro och jessi. får se hur det hela blir, hoppas bara jag mår lite bättre först. 

hoppas eran dag har varit great. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0