förbannade spruta.

- kom hem rätt sent igår och var så sjukt trött så det var inte klokt. somnade skitfort, men vaknade mitt i natten av att jag mådde så sjukt illa. kan inte sova på den sidan sprutan är tagen på heller. träningen imorse var en enda pina, jag hade inte orken till att göra nåt, kroppen kändes hängig och dåsig, helt sjukt. 

kul att gå från frisk till sjuk av en spruta som ska göra en bättre.. 

ska bege mig tillbaka till skolan sen, lunch. ärtsoppa är det idag, det gör mig besviken. jag gillar verkligen inte ärtsoppa, VEM fan gör det?! men ärtsoppa it is, så jag ber att det är gott pålägg på mackorna idag. annars är min dag förstörd. 

hur kul med fys ikväll då? ae, inte ett dugg. 

Kommentarer
Postat av: karolina

haha, gå in och rösta på mig och jusse som veckans blogg på den här länken! : http://juliaaugustsson.blogg.se/2009/december/har-kommer-dom-som-tavlar.html?_tmp=7b4f9b37d3dcb05a4db67fd89dd2b9cadbf4aa68

2009-12-03 @ 10:45:13
URL: http://dontblameus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0