FETT MED GÖTT.

vilken jävla dag, vilken jävla underbar dag! 
började lite halvtaskigt med att jag vaknade runt fem och upptäckte att jag inte 
längre kunde andas genom näsan. oh no tänkte jag, men nässprejen låg tryckt
bredvid mig och jag kunde sedan somna om igen. sjukt gött. gick sedan upp,
åt leverpastejsmackor (muumma) packade väskan och drog mig iväg mot lidl
för att möta upp resten av tjejerna. 

första matchen spelades mot jb, lite smått nervöst var det verkligen måste jag 
säga. men efter ett sjukt bra lir från våran sida blev matchen 3-0, rättvist. 
så förbannat gött redan då kan jag ju säga. sedan blev det lite uppehåll typ. 

käkade lunch i ektorpsskolans matsal. maten var spaghetti och köttfärssås.
visserligen är det barn som äter på den där skolan, men varför i hela friden 
servera barnmat?! alltså, inget fel på köttfärssås och spaghetti, men detta! 
ohmy, inte ens jag tyckte det var jättegott, men ner gick det.. 

lirade sedan sista matchen mot kungsgård, dom tog ledningen med 1-0 
och holy kamoli (ett ordspråk jag gillar att använda mig av..) lite nervöst 
blev det då. men det var ju totallurre. matchen slutade 11-2 till oss. hur 
great var inte det?! så nu är vi vidare i SM. sjukt värt lööööööve it. 

annars då? ae, skippar träningen idag, helt täppt och huvudet är kört. 
kom nyss på att jag har fotbollsprov imorgon, neje. typiskt mig att 
glömma sånt? men vi kör påt ändå. heeeeejsan underbara morgondag. 
så att säga. 

PUSSSSS! 




fortsätter med mina lovely mobilbilder. 
why not liksom?


Kommentarer
Postat av: Fridiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH



holy makaroni ska det va by the way!

2009-12-09 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0