:)

sådärja, hemma efter en heldag på stan, skönt!
gick och yrade runt med caroline en stund innan
pappa kom ner så gick jag med honom ett tag.
köpte lite klappar till mig, hihi, me like!
käkade även sjuuukt god mat på paus, bästa papi!

just nu känner jag ångest över att jag ska jobba imorgon.
jag hatar att jobba på ica i eneby. gör det två gånger om
året och det känns alltid lika tungt. men det är bara att bita
i det sura äpplet och köra på ändå. synd som attan att det är
klockan tio jag ska vara där.. ohmy, hur ska detta gå..

nuså, ska packa lite grejer och åka till mamma.
har i flera dagar nu försökt övertyga mamma om
att hon och jonathan ska klä granen utan mig. jag
gillart inte. hoppas den är färdigfixad tills jag kommer!

ska dra mig nu, men ha det så bra people!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0