.

i'm sick and tired of being sick and tired.
så sant som det är sagt. 

begravningen var jättefin, men jobbig.
hoppas du mår bra nu,
tänker på dig.




vem fan uppfann genetik och gentekniken? ;o vem det nu var har den gjort så jag
måste plugga in allt vad det nu innebär till provet imorgon. gosh, orkar inte.

får inte följa med till jönköping på onsdag heller för att jag är förkyld och spelar 
man inte får man inte följa med. till råga på det, måste jag gå till skolan istället. 
cooooome on, kul clara och jag kommer ha det i skolan då.. ensamna, eftersom 
alla andra är i jönköping.. tycker grymt synd om oss. 

nu ska jag ägna mig åt min bästa vän för tillfället. den kära 
naturkunskapsboken.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0