bad update.

SHIT, vad jag är trött!
gårdagen såg ut som så att jag gick och käkade på mc med
caroline. (ovanligt..) gick sedan och hyrde tre filmer och köpte
chips och dipp. mmmumsigt måste jag säga! bra var filmerna
också, eller iallafall två utav dom! :D

har sedan haft en fruktansvärd natt igen. glömde
nässprejen hemma, så jag fick klara mig utan. kunde
inte andas alls genom näsan, men idag är jag helt botad
från nässprejen, skönt!

iallafall, min natt då. inte nog med att jag inte kunde andas,
caroline den jäveln "brann" tydligen, så hon öppnade fönstret.
höll på att dö av köld vafan. efter mycket om och men fick jag
henne att stänga fönstret, då när vi ska sova vrider och vänder
hon på sig. "LIGG STILL VAFAN" säger jag då. "jag brinner" säger
hon då. suck.. hon lägger upp täcket över fötterna så dom inte har
nåt täcke på sig. skitlack blir jag, det är det värsta jag vet!
tror ni inte sedan att jag vaknar mitt i natten av att hon har vänt på
hela täcket så det ligger sidleds, alltså att man inte har nåt täcke på
fötterna eller på överkroppen...

sen, imorse vaknar jag av carolines förbannade alarm vid halv åtta.
jag lägger telefonen på henne så hon ska vakna. tror ni hon vaknar eller?!
när alarmet har nåt upp till högsta volym och hon inte vaknar när telefonen
ringer i örat på henne är det nåt fel. vafan, jag blev ju nästan hörselskadad.
jag knuffar och skriker på henne att hennes jävla mobil låter. får inte mycket
reaktioner från kvinnan, men hon stänger av det.

vaknade sedan av att jag får ett jävla godsedjur kastat på mig, det var dags att
gå upp. klockan var då åtta.. ni kan ju tänka mig hur pigg jag var efter min natt med
fyra timmars sömn, knappt..

vi begav oss sedan till stan så tidigt som möjligt för att upptäcka att vi höll på att
klämmas ihjäl av allt jävla folk. helt omöjligt att ta sig fram. så jag är hemma nu,
ska snart sätta mig på träningscykeln (tro det eller ej!) och sedan är det släktmiddag
och ännu mera julklappar, me like!

skitlångt inlägg people, men så kan det bli ibland.
PUSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0