aldrig mer!

 sitter hemma hos caroline just nu, hon har varit en pina
i arslet hela natten. jag säger då det, jag tänker aldrig mer
dela täcke med den kvinnan, hon har ju ingen känsla av
att dela med sig med täcket förfan. jag har alltså inte sovit
en blund inatt ungefär för jag har kämpat om det där förbannade
täcket.

det värsta av allt är att caroline är liiiite starkare än mig så jag
har ingen chans när det kommer till att slåss om täcket. hon
virrar in sig, och vrider på hela skiten så jag inte har nåt täcke
kvar, fyfan. inatt blev jag så jävla lack så jag bara sa "nu skiter
jag i den här jävla skiten" oså gick jag och hämtade en filt. fett
kallt, men jag tar den smällen.

imorse när jag vaknade av carolines jävla skitmobil trodde jag
att jag skulle dö. INTE OK.

förresten, vi spelade ju squash igår, jag vann med 7-0 i set. HAHA,
inte dåligt  för att vara första gången minsann ;)

hihi, nu ska vi snart ner på staden och göra den osäker!


PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0