uppdateeering

jamen det här var ju ett tag sen sist, måste jobba på mina uppdateringar. vad har hänt då?
skolan har satt igång, svårt så in i helvete, måste skaffa mig en ordbok inom en snar framtid!
men förhoppningsvis blir det bättre med tiden. har ungefär tre matcher i veckan, har väl gått
sådär dom senaste matcherna, har några förluster i bagaget. möter ett av landets bästa lag
imorgon, tjolahoppsansa, kan ju bli att åka av! får väl sådär med speltid, som ny får jag väl
räkna med det antar jag då ingen freshman har en startplats för tillfället, vilket kan vara lite
frustrerande ibland men det är bara att hänga i. blev totalt nermanglad på matchen i onsdag,
och har haft lite andningsvårigheter dom senaste dagarna men är tillbaka på banan igen och
siktar mot träning om en timme.

collegelivet i sig är hur kul som helst, fester överallt hela tiden,
inte för att vi kan festa så mycket alls med tanke på att vi har säsong just för tillfället med tre
matcher i veckan plus 48 timmars regel, men ändå! blir nog mer av det efter säsongen skulle
jag tro. är väl den enda som tycker skolmaten här är god, förstår inte vad alla klagar på. jag
menar, finns hundra grejer att välja mellan så det finns alltid nåt man kan äta, duger finfint åt
mig! människorna i min omgivning är toppen, laget är great. riktigt humoristiska människor här
måste jag säga. engelskan blir bara bättre och bättre och vissa som inte känner mig tror att jag
är från england (man tackar man tackar) pga min väl artikulerande engelska. ha ha, jomenvisst.

ae, måste kila, idag har vi en recruit från hawaii som ska bo hos mig och alex hela helgen..
vet inte vad jag tycker om den saken, men det är sånt som märks!

ha det bäst
PUSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0