keep it up

har fått höra att jag bloggar för dåligt, ska verkligen försöka skärpa mig, får se
hur långt det räcker. bilder blir det inte så jättemycket av eftersom min feta kamera
inte är den lättaste att släpa omkring på, sååatte. aa. ialalfall, spelade match igår,
förlust 2-1, skittråkigt. fick spela runt 80 min och det gick bra för mig, så på så sätt
kändes det bra, men en förlust är alltid en förlust.

åkte till walmart igår och införskaffade mig lite härliga råvaror som börjat ta slut i mitt
förråt. köpte även en tvättkorg, vilket verkligen var på tiden! dock så la jag alla mina grejer
i den när jag bar dom från bilen till rummet och mina armar är körda idag, har aldrig känt
en sånhär brutal träningsvärk i mina armar. (borde kanske inrikta mig mer åt att träna
armana istället?)

dagen i sig då, har bestått av tre lektioner. hatar torsdagar, min värsta dag i skolan.
engelska, human relations och världs historia, höll på att somna på varenda en av dom,
men det värsta hände under historian. jomen det var såhär, först och främst vill jag bara
påpeka att min lärare hatar mobiler mer än nåt annat så jag hade min i fickan. från
ingenstans hör jag (och alla andra 25 elever i rummet) en krasch och på något konstigt
värre har min mobil glidit ur fickan och ligger nu i tre delar på golvet. fan i helvete vad
jobbgt det här blev nudå tänkte jag. till råga på allt så är stolen fastklistrad till bänken
så jag kan inte nå delarna så en random snubbe får plocka upp dom åt mig. knallröd i
nyllet vänder jag mig om och vill helst av allt bara sjunka genom jorden min lärare
gav mig onda ögat, men jag ville bara säga till honom att shit happens, men jag ville
inte göra situationen ännu värre så jag lät bli..

ae, ska väl ta och sluta skriva nu kanske, börjar ju fan spåra ur.
ha det bäst! PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0