stress

längsta dagen i mitt liv. trodde jag skulle dö när klockan ringde imorse,
hatar tidiga mornar. härdade igenom engelskan och human relations
lektionen. ska skriva en 15 sidors uppsats i human relations på två
veckor och på torsdag ska min uppsats på 4 sidor i historia vara inlämnad,
dör. brtamatch imorgon också, vilket innebär att min pluggdag försvinner
så jag måste sitta uppe inatt och skriva historian. just det, engelska uppsats
till nästa vecka också. såååååååå kul. jadå.

annars då? nejmen min vänstra fot är fuckad, svullen, förjävlig osv. som om
inte det räckte har jag fått en infekterad blåsa på min tå på höger fot.. 
så in i helvete smärtsamt. bär gärna inte skor alltså, lider igenom träningarna
och hoppas ingen trampar på min tå. måste hämta antibiotika för den imorgon
innan vi åker 9.30. baaaah, skjut mig.

har inte tid att sitta här längre. hörs när jag har ett liv igen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0