galen morgon

hängde med bra folk lite för länge igår vilket resulterade i att jag inte somnade förän
klockan ett inatt. satte klockan på åtta och tänkte att det blir inga problmen det här.
tro då fan att min mobil bestämmer sig för att gå och dö så mitt alarm aldrig börjar
ringa. vaknar till lite lätt och tittar på klockan och ser till min fasa att den är 8.48.
fan i hela helvete vilken panik det blev. kastade mig upp, klädde på mig på en minut,
letade efter mina nycklar vilket tog två min sen stormade jag ut ur rummetl (såg
för jävligt ut ska tilläggas i mina joggingbyxor, osminkad och oborstat hår) men visst
fan kom jag i tid, 8.54 satt jag i klassrummet när lektionen började 9, det kallar jag
skills. 

iallafall, match igår, hade våra rosa tröjor på oss för första gången. förutom det
faktum att jag råka beställa ungdomsstorlek istället för vuxenstorlek så var dom
faktiskt rätt grymma. vi kommer ha dom på oss under varje hemmamatch under
oktober för att stödja bröstcancer, riktigt bra gjort måste jag säga. matchen i sig
då, blev 1-1, gjorde en assist, annars var det väl inte en av mina bättre matcher,
men va gör det. fick en smäll på foten som nu är apsvullen och jag haltar fram.
går väl över så småningom hoppas jag.

ae, det här håller inte, åter till plugget, prov imorgon.  
hörs, bra PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0