wherever you go

aloha! galna pluggdagar nu när thanksgiving börjar närma sig.
allvarligt, nästa vecka dödar mig, såååååå mycket att göra. prov,
uppsatser, redovisningar. skjut mig gärna!

annars så har vi haft förbannat många recruits igår och idag. alex
och jag hade en som sov i vårat rum vilket resulterade i att jag
och alex fick dela säng. har haft bättre nätter (ledsen alex), men
att ligga tryckt mot väggen i den smala sängen är ingenting jag
föredrar. men va gör man inte!

till råga på det då, träning klockan åtta imorse. kändes väl sådär
alltså, men det var en ganska rolig träning! fast min fot fuckade
sig igen, men va ska man göra.

ae, återgå till plugget nu kanske.
hörs, pusss


galet vad man saknar den här lilla solstrålen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0