right next to you

och så var det måndag igen. i vanlig ordning så funkade inte mitt alarm
och jag vaknade en halvtimme innan min första lektion. men det var
lugna puckar, det blev inte så stressigt som jag trodde.

annars då? skolan var soft, psykologi och undergraduate, gick som smort.
drog till gymmet efter skolan, sprang 5 km, 25 minuter, helt ok tempo.
ska börja köra lite hårdare sen när jag kommit igång ordentligt. blir att
dra tillbaka dit imorgon och köra lite styrka, gillas.

skolan just för tillfället är rätt lugn, men nästa vecka kommer vara brutal.
dessutom har jag en uppsats på 7 sidor som ska vara klart på torsdag och
jag har inte ens börjat. att jag aldrig lär mig alltså. jaja, dumt att vara efterklok.

pratade med min kära vän caroline idag, välbehövligt. som jag saknar den
bruden! man märker verkligen vilka som är ens riktiga vänner när man flyttar
till ett annat land. hon är definitivt en av dom bästa människorna som finns!
som man brukar säga, gammal vänskap rostar aldrig stämmer bra in på oss.
känt varandra sen vi var sju och står fortfarande ut med varandra. bra gjort
måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0