men jag skiter i dig

tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenare folket! ännu en ledig dag i detta
vinterland. imorgon är det dock slut på det roliga när skolan börjar igen.
känns lite sådär kanske, men har bara en lektion imorgon så det gör
mig inte så mycket!

dagen i sig har bestått av både det ena och det andra. bland annat har
vi upptäckt att vi har en mus i vårt rum. helt jävla otroligt äckligt. jag
upptäckte den när jag såg den springa under alex skrivbord. det var
då vi upptäckte hålet i väggen, dog lite inombords. tydligen lider två
andra av samma problem så vi pratade med våran RA (dom som håller
koll på vår våning) tydligen så bor det möss i väggarna här. jaha, kul
att vi har fått reda på det då. så nu har vi tejpat igen hålet men jag
mår fortfarande dåligt av tanken att det bor möss i väggarna, snusk.

iallafall, tog en liten svängom till gallerian. spenderade för mycket pengar
på smink som en tant som jobbade där övertalade mig att köpa. ska hålla
mig undan allt som har med affärer och göra hädaneter!

hem, hängde lite med min engelska väninna bryony, grym tjej! ska kolla
resa till england i sommar och hälsa på henne. kommer bli grymt!

efter det så vetifan vad som hände med mig och sam. har skrattat så
jag tjutit halva kvällen . ibland är vi helt dumma i huvudet hon och jag,
men vad gör det. det är skönt att vara galen!

dags att borsta gaddarna. hörs, pööööööööss


jen, jag och bry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0