måndag!

det här var ju inte igår alltså, men tänkte slänga upp ett inlägg!
vad händer här borta då? var ju thanksgiving förra veckan, spenderade
helgen hos sammys familj, kanonbra helg! tillbaka till skolan och nu är
det bara slutspurten kvar före finals. på torsdag är det två veckor kvar
tills jag flyger hem, har nog aldrig sett fram emot något så mycket som
detta! längtarlängtarlängtar.

ett skypesamtal med caroline kan ju göra vem som helst glad. kvinnan svarar
och sitter helt naken framför datorn, dog av skratt. hon hade tydligen precis
klivit ur duschen, dagens roligaste helt klart! underbar människa det där.

ae idag ska jag köra lite egenträning i mitt rum för att jag är för lat för att gå
till gymmet idag. alex har lite träningsmaterial som jag ska låna, blir nog suveränt.
kan ju också meddela att min kära rumskamrat också är med i friidrottsgruppen
här på skolan och sprang 3km på 10.38 på en tävling under helgen. låter inte
det minsta mänskligt i mina öron, men hon är ju relativt grym den kvinnan!!

ae, ska röra mig. hörs bra hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0