torsdag

aloha folket.
det ska tydligen komma en storm hit idag och i helgen ska det komma in
en orkan. häromdagen var det en jordbävning här, en spännande stad må
jag säga. dessutom så blev en kvinna skjuten på gatan jag bor på igår, hon dog..
springfield verkar ju vara lite smått kriminellt alltså.. hur som haver så får vi inte gå ut själva
om kvällarna. men vi har en knapp vi kan trycka på så kommer skolans säkerhetspolis
och följer oss om vi skulle behöva det.

iallafall, var och spelade minigolf med hela laget igår och vem gick inte och vann över
alla om inte jag? brukar oftast vara sämst på minigolf, men det måste vara nåt med
klimatet som bara tar fram golfkunskaperna inom mig!

har haft en träning nu på morgonen, brutal jävla träning. d.ö.d.. har blåsor över hela
fötterna som inte gör saken bättre, får tejpa ihop dom ordentligt till nästa träning.


nej, en liten nap innan det är dags för träning igen! bara tre dagar kvar med två
träningar om dagen, skööööööööööööööööööönt.

take care,
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0