måndag

tjeeeeenare folket!

överlevde orkanen, mycket nöjd. hade våran första träningsmatch idag,
spelade 60 min och det gick faktiskt rätt bra så det är ju gött. matchen slutade
med vinst, 5-0, awesome! iallafall, ser fram emot sovmorgon imorgon, som jag
har väntat. väcker nån mig innan elva kommer jag bli mycket upprörd..

imorgon är även sista dagen av academic camp, det är ett program som
förbereder oss inför skolan. men hör och häpna, vi har en muntlig redovisning imorgon
om ett arbete vi ska ha gjort klart tills imorgon. muntlig redovisning på engelska?
snälla döda mig redan nu, kan ju knappt redovisa på svenska förfan. men jag ska
göra mitt bästa, har iallafall gjort klart arbetet, var ju inte det lättaste det heller..

aja, hörs folket.
pusss

Kommentarer
Postat av: kaarrrooo

saknar dig bruden!!! kul att det går bra med fotbollen iaf och lycka till med redovisningen, det fixar du!!! you're awesome!!! <3

2011-08-31 @ 13:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0