Irene

ikväll eller imorgon ska det orkanen Irene komma till lilla springfield.
vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig, en del säger att det kommer
bli riktigt illa och andra säger att det bara kommer regna mycket. folk
har evakuerats hej vilt och folk slåss om vattnet i affärerna. man förbereder
sig för det värsta antar jag. sammy, alex och jag åker iallafall hem till
sammys familj i connecticut under helgen. hoppas vi klarar oss bra från
orkanen!

annars har vi den första träningsmatchen på måndag mot ett lokalt college
här i området. jag missade morgonträningen idag pga av mina feta blåsor
jag har på fötterna. dom tyckte det var bättre att vädra ut dom så dom läker
fortare. ska väl inte klaga egentligen med tanke på hur öm min kropp är, men
ändå!

hoppas ni har det bra där hemma iallafall,
take care,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0