american life

men hej där, länge sen, så det kan gå. har ju hänt en hel del sen sist, en liten
flytt till usa för en och en halv vecka sedan. fick dock inte träna dom tre första
dagarna för att jag inte hade alla vaccinationer som behövdes, var väl kanske
inte det roligaste jag varit med om. men nuså, har haft sju träningar dom senaste
fyra dagarna, men imorgon får vi äntligen en ledig dag. sen är det tillbaka till två
träningar om dagen i drygt en och en halv vecka till.. det enda jag gör för tillfället
är att träna, äta och sova. iallafall, helt otroligt bra människor finns det här iallafalll,
tjejerna i laget är sjukt roliga och engelskan blir bara bättre och bättre, så det känns
skönt! var och åt middag hos en av mina roomisar (eller dom bor rätt över korridoren,
men jaja) riktigt mysigt! tror vi ska spela minigolf med laget imorgon, men är inte helt
hundra på det. sånt som märks, eller så var det på onsdag.

jaja, bilder och sådär får jag jobba på.
hehe

hörs sverige, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0