glittrigt

när jag gick hem ifrån caroline nyss så insåg jag hur mycket snön 
glittrar. helt sjukt fint nu när jag tänker efter. inte bara negativt 
med snö! 

annars har dagen innehållit både det ena och det andra. dagens pers
var väl när matte och jag sprang hela vägen från degeer till pronova
för att hinna till ett möte. dagens träningspass, CHECK

har sedan spenderat kvällen med pizza, film och caroline. 
helt okej kombination. caroline är ju en rolig jävel. skrattat 
mig döende hela kvällen. 

ae, laddar för att kolla på atcup imöra. 
mmmmmm godnatt.


sötis

Kommentarer
Postat av: Anonym

din jävla go green. var det den absolut finaste bilden du kunde finna i albumet eller? blir rörd av bilden, såååååå het. -.-

2010-11-27 @ 08:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0