jääääärrå!

sådärja, är på bra humör måste jag säga. allt tack vare
att jag fick g eller mer (inte speciellt troligt) på matte 
nationella. WIHUU, sjukt lättad blev jag, gått och oroat 
mig över det hur länge som helst, så jäkla gött! 

min kväll kommer bestå av träning och plugg, är så sjukt 
trött och har inte ens öppnat geografiboken för att se vad
vi har på provet imorgon, wooopsi. aja, träningen imorse 
var rätt kort, en snubbe från usa var där och snackade. 
rätt intressant måste jag säga, skulle vara grymt att åka 
dit och plugga! önskedrömmar kanske, men skulle vara 
så sjukt kul! 

jaja, ska väl ta att börja plugga nu innan träningen börjar 
så jag hinner komma nånvart! take care, pusss! 


Kommentarer
Postat av: sophia

SNYGGIS!

2010-05-25 @ 17:10:39
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0