skön tisdag,

hade sovmorgon till elva imorse och det gjorde 
min dag. om inte mammas jävla alarm gått igång 
imorse klockan halv åtta och ekade i hela lägenheten. 
hon vägrade dessutom stänga av skiten, blev smått 
irriterad om inte annat. att alarmet dessutom hade en 
talande röst som låter "klockan är 7.30, det är dags 
att gå upp" gjorde inte hela saken bättre..

iallafall, soft dag i skolan, inte gjort så mycket kan jag 
inte påstå. blir en lugn hemmakväll med desperata husfruar 
ikväll, så jäkla skönt! 

take care,
PUSS.
myskläder och godis 
och min kväll är fulländad!

Kommentarer
Postat av: fridis

Det lät ju helt skapligt bra där darling! och jag vill fortfarande att vi bilar till norrland i augusti! ;)

2010-06-01 @ 17:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0