GOTT NYTT BABES.

jarå, det är nu mera år 2010, känns precis som när det var
2009, men det är en förbannat stor skillnad people.

vad säger vi om nyårsafton då? jo, ett passande ord är nog
banne mig händelserik! jag hade iallafall en rolig kväll
(om man bortser från vissa händelser..) och
det är det som är huvudsaken! har dock inte
sovit många timmar inatt, men ibland får man
helt enkelt offra sig!

dagen till ära har vi tappra enebyare inventerat på willys,
rätt underhållande, jobbade inte ihjäl mig om man säger
så. dansade med moppar, gömde mig i affären från
arbetsledaren och väntade ihärdigt på korv med bröd.
helt okej gött.

drog sedan tidigare från jobbet (såååå busigt) för att
käka lite med härliga släktmedlemmar! blev kycklingtallrik
på poseidon, gott som fän! sen såg vi luftslottet som sprängdes
på bion. filmen var skitseg i början och jag var millimeter från
att somna där ett tag. tog mig dock i kragen och vaknade till
lite. slutet var desto mer händelserikt. helt okej film måste
jag säga!

nu sitter jag här med en liten godispåse och strålande humör!
ska försöka få med mig min far att spela squash med mig
imorgon, annars tvingar jag med mig nån annan. hihi.

PUSSSSS!

(bilder från nyår kommer kanske)

Kommentarer
Postat av: angelica

beroende på om jag får tillbaka kameran eller inte ;)

2010-01-02 @ 11:57:41
URL: http://angelicamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0