wonderful?

oh what a wonderful day, eller? 
ae seriöst vilken fruktansvärd dag det har varit än så länge alltså. det började ju skitbra 
med att telefonen ringer när jag ligger och sover som skönast. men det är inte mitt alarm 
som går igång utan det är någon som ringer till mig. vad i helvete är det nu tänkte jag.. 

det var pappsen i telefonen. "vart är du" frågar han.. "VAD FAN ÄR KLOCKAN?!"
skriker jag då. "tio i åtta" får jag till svar. great, vi började kvart i åtta och jag
inser sakta att jag har försovit mig big time. förbannat också, vi hade nämligen
fotbollsprov idag så jag hade inget val än att hoppa upp ur sängen och stressa
som ett djur för att befinna mig vid parken så snabbt som möjligt. 

grabbade tag i det första klädesplagget jag såg, sket i att äta och bara drog.
var klar på tio minuter fett starkt jobbat utav mig. såg dock ut som världens
största skabb, men det är smällar man får ta helt enkelt. provet då? jo, utan
frulle och med sömn i ögonen lyckades jag ta mig igenom det. får se hur det
hela går. min plan var ju att plugga lite under frukosten... nu blev det ju ingen
frukost eller förberedelse för min del.. 

annars då? ae, har nån geografi läxa imorgon. plugg varje dag hela tiden.
snart lov, bara att härda ut! fys ikväll också, men mår inte alls så bra, så
får se hur det blir med det. 

shit the same, nu ska jag gå o sova. 
puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0